Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

fredag, juli 11, 2008

BA via LHR til USA?!?! Wtf STS?

Jeg vet jeg har sagt det tidligere, men skadet av sjokket har jeg enda ikke klart å finne ut hva vi har gjort galt mot gode, kjære STS, som har booket oss inn med British Airways via HEATHROW, til USA. Det kan bli et rent helvete, og jeg gruer meg. Som kanskje noen vet, er jeg over middels flyinteressert, og jeg har kanskje litt bedre innsikt i flyselskaper og flyplasser enn de fleste. Men i allefall, BA på LHR, det er dømt til å gå dårlig. Like dårlig som at SV sitter i regjering, vil jeg faktisk påstå. Visste du at London Heathrow Airport sine groundhandling-selkaper, er de som klarer å rote bort mest baggasje av alle flyplasser i Europa? Ja, det er faktisk sant. Og det betyr at hvis jeg har max uflax, vil bagasjen min aldri komme frem til Nebraska. Hurra, dette lover jo bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar