Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

onsdag, juli 16, 2008

Min siste Hamartur på et år

Da er jeg akkurat kommet hjem fra min siste Hamartur på et år. Reiste dit lørdag 12.juli, med 08-toget fra Arendal, og var på Hamar ca 15.00. Da møtte Hanna og Ingrid meg på stasjonen : )) Det var koselig. Så gikk vi til CC, hvor vi fikk Celine, søsteren til Charlotte, til å kjøpe litt namnam til oss : ) Vi tok bussen til Ingrid, og på kvelden dro vil til Bølla sammen med Maria, Ree og LK. Etter en stund dro vi til byen, med Jardar og noen andre folk :P På natten dro Ingrid og jeg til Axel, en random vi møtte ved Ankern. Han hører på joik, om noen lurte!

På søndag var Ingrid og jeg på flyplassen i Hamar, og vi fikk se et par touch-and-go'es fra LN-DAG. På kvelden dro Ingrid, foreldrene hennes, Bjørn, Emma og jeg på Løten, på besøk hos farmor og farfar til Ingrid : ) De var kjempe søte, og vi fikk kake og is og jordbæær :D I kjelleren hadde de en fasinerendes togbane. :D

På mandag var Hanna, Ingrid, Bergum og jeg på CC en tur, og Hanna og jeg dro til henne etter det for å male en dør : ) hihi søteste døren jeg har malt, tror jeg. Vi spiste jordbær, mens vi malte, også. Og så hoppet vi på trampolinen og lekte med Uno, Hannas supersøte voffs : ) jeg savner hanna, jeg.


se så flinke vi har vært da! døren står bak hanna : ))

Etter en stund kom Ingrid, Maria og LK også : ) Vi dro til Ingrid, hvor vi spiste enda mer jordbær. Liker sommern jeg as :D Maren kom også, og det var kjempe godt å se henne igjen : )

På tirsdag dro jeg først til Maria. Vi var på Storhamarsenteret og kjøpte frokostblanding og melk. Haha, hun ville jo ikke snylte på Hannas melk : D hihi søta. Så da dro vi da til Hanna og spiste frokostblanding. Sååå dro vi på Maxi, og Hanna kjøpte seg en fiin gul bukse : ) Maria og jeg dro til CC for å ordne med litt godsaker til avskjedsfesten min senere på kvelden (som er så heldig at den får en egen post! wiho)

Idag, så kom først Maria innom, og gav meg den søteste avskjedsgaven : ) Hihi, gurimalla så søt lommelyktgrismedlyd jeg fikk :D Og en magnet til å ha på kjøleskapet i USA : )) så kan jeg tenke på Maria hver gang jeg skal eta! haha.
Hanna og Emma kom også, og sa hadet : ) Søte Emma får jeg ikke sett før neste år, mens Hanna og Ingrid kommer på Gardermoen 5.august. :-) Så det var trist å si hadet til henne. Hanna fikk forresten DC-jakka mi, så til dere som tror dere kan få alle de kule jakkene mine som jeg kan få myyyeee billigere USA, så er altså DC-jakka borte hos Hanna, først nå på Hamar, og fra 5.september i Portugal : o

På togstasjonen kom Charlotte Ree, for å gjøre avskjedskomiteen fullkommen. Det var da svært vemodig å si farvel, og på gjensyn. Maria løp forresten etter toget, men måtte gi opp etter en stund. Cecilie måtte dra, enten hun ville det eller ei.

Så nå sitter jeg her da, og kikker på bilder, og tenker tilbake på alle de gode minnene jeg har hatt med Ingrid, Maren, Hanna, Maria Sandslett, LK, Charlotte Bergum, Charlotte Ree og sist, men minst (hah? :P) EMMA STRANDVIK : ))) jeg smiler, de folkene gjør meg glaad til sinns.



PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS
Bildene fra denne siste uken min på Hamar på 1 år, kan du finne ute på min Facebook-profil : )

CHECK'EM OUT : ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar