Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

mandag, juli 21, 2008

idag

dro pappa til Las Vegas, uten familien : ( Han skal være på et møte der med jobben denne uken, så vi hadde uansett ikke fått gjort så mye sammen menmen. Hadde jo vært gøy å bare være der da : ) Så, denne uken pakker mamma, brødrene mine og jeg koffertene våre og drar til hytta i Arnevik : ) Vi skal være der hele denne uken, og folkens; jeg slipper å jobbe (om noen bryr seg :P) :D Ferie er digg. Såå, denne uken skal jeg gjøre minstmulig. Kanskje en vannskitur i ny og ne, og ellers bare ligge på brygga og tæne fra morgen til kveld. I kveld skal vi forresten ha et hageselskap da, familie og sånt : ) Blir koselig. Og neste søndag skal jeg har kombinert bursdag og avskjedsfest. Tror jeg :P Husker ikke helt. Blir litt trist å ikke være hjemme på bursdagen sin da, og ikke bli vekt av Tess som slikker meg i ansiktet og sånt :P Vel, det siste der kan jeg kanskje klare meg uten, men en bursdag uten mamma, pappa og brødrene mine? Det blir litt trist. Dessuten reiser jeg på min kjære morfars bursdag, som jeg sikkert har sagt tusen ganger før, men jeg sier det igjen; det blir kjipt. Han ble litt lei seg stakkars da jeg sa jeg skulle dra på bursdagen hans. Hoho.

Update, USA! Vel, har fått litt mer mail av vertsmor Tammy og vertssøster Clairesa, og jeg gleder meg masse til jeg får møte dem, om litt over to uker! : ) Tammy var forrresten på Rascal Flatts konsert i forgårs : o Og folkens; det er varmt, tro det eller ei, i Nebraska og Mitchell for tiden! I følge yr.no ligger temperaturene i overkant av 30 grader, på natten : o Så dette lover bra, for de 10 dagene jeg har der før skolen starter 14.august : )
Søknaden til Lånekassen er også ferdig utfyllt nå, så det gjelder egentlig bare å få sendt den nå. 31.juli skal jeg til Oslo og den Amerikanske ambassaden der, for å søke om visum. Selv er jeg litt skeptisk, fordi jeg føler det er alt for kort tid til at de på ambassaden får sendt tilbake passet i posten, rekommandert til meg, før jeg drar til Gardermoen 4.august for å overnatte der. Men det går nok bra : )
Jeg har begynt å tenke litt på hva jeg skal ha med meg av klær og sånt, og jeg tror egentlig jeg ikke får fyllt opp 2 kofferter á 23 kg hver, som jeg har lov å ha med meg! Hoho, men hjematt kan nok overvekt bli et aldri så lite problem :P Jeg kjenner meg selv, når jeg først shopper, så shopper jeg HEAVY! I tillegg får jeg lov å ha med meg 10 kg håndbaggasje, så 53 kg folkens, det skal nok gå greit. Jeg tror jeg skal ha med meg ski også :P Men mulig mamma og pappa skal ettersende de : )
Og hvis noen lurer, så har jeg tenkt å kjøpe meg Macbook i USA : ) Jeg trosser det at de ikke har ÆØÅ og vil heller ha en Macbook til en tredel av den norskeprisen : ) ÆØÅ er ikke verdt så mye uansett :P Det står mellom "den vanlige macbooken" og Macbook Air, så visst noen har noen innspill til den saken hadde det vært fint : D

Nei, nå må jeg pakke litt til hytteturen : ) Snakkes om en uke, eller så :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar