Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

fredag, juli 18, 2008

Norwegian Grand Prix

Denne weekenden er det Norwegian Grand Prix i Arendal, altså offshore-VM for Class1-båter. Shit raske, og tøffe katamaraner som suser inn og ut Galtesund hele lørdagen og søndagen. Idag var det en parade, med alle båtene og sånt. Så i den anledning har butikken tell fattern en stand på kanalplassen, midt i smørøyet med masse folk hele tiden. Vi har allerede solgt en sykkel, en Harley Davidsson Rocker Custom til den vakre pris i underkant av 300 000,- I tillegg går det en del stæsj som t-skjorter, kopper, shot-glass (? haha) og sånne ting. Vi har også en 3-pack med stringtruser i størrelse small, kom innom så skal du få en god pris ;-)

Dagen idag har blitt tilbragt litt i Harley teltet, hvor jeg har solgt sånne småting og sånt, delvis i Pollen, hvor Se&Hør hadde sommershow. Jorun Stiansen og Albino Superstars headlinet! Haha. Flaskeposter ble kastet ut i hytt og gevær, dessverre fikk hverken jeg eller bursdagsbarnet Håkon tak i noen. Like greit egentlig, da jeg fant ut at håndkledene var 10 ganger styggere i år enn de to andre jeg har :P Haha.

Og så må jeg fortelle om en kar fra Egon jeg synes litt synd på. Da jeg skulle kjøre hjem fra jobb nå i sted, kjørte jeg forbi Egon. I det jeg svinger ut derifra, ramler det ut en kar, stupfull, med Jean Paul-jakke. Sailoorboy. Jeg holdt jo nesten på å kjøre over fyren, men tok tak i det flotte utstyret til Arthur, og svingte unna.
Arthur og jeg brøt forresten fartsgrensen 3 ganger på vei hjem, alle gangene skjedde foran politibiler, så det var jo stas. Regner med de ikke hadde fartsmåler med, da jeg gnudde opp Vestregate i 40-sona, i litt under 60.

17 dager til jeg drar. GLEDER MEG : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar