Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

torsdag, april 16, 2009

Et vrak

Jeg er helt vraka. Mentalt, fysisk. På alle mulige måter. Jeg er deep down low.
Hvem hadde trodd at det skulle ta en slik vending?
Jeg er bare max forvirret for tiden. Idag var jeg syk, og var hjemme fra skolen. Gikk glipp av Spanish Market Day, hvor vi selger ting og slikt, menmen. Fikk så vidt sove i natt. 3 timer totalt. Jeg tror jeg har influensa eller noe, kroppen er bare slått helt ut.

Heldigvis er det bare en halv dag på skolen i morgen, og så er det helg!

1 kommentar:

  1. Hei,,håper det snart går over,det er kjipt å være syk,det blir helt sikkert bedre når helgen kommer og du for slappet av,,det er nok en del følelser og som spiller inn,det er jo egentlig ikke så rart,ønsker deg deg god bedring og en fin helg,så ordner alt seg til slutt,,,mange klemmer fra tante.....

    SvarSlett