Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

søndag, april 19, 2009

Helgen min

Dette må gjøres i korte trekk, siden jeg skal legge meg i senga mi og lese i boka jeg kjøpte onsdag - "Angels&Demons" - Dan Brown. Utrolig intens! Jeg har til nå lest omlag 200 av 700 sider, og kan nesten ikke vente til den kommer ut på kino. 15.mai i USA - 20.mai i Norge.

Fredag var det skole, og track practice. Følte meg syk hele dagen på skolen, men trening klokken 3 gjorde at jeg følte meg bedre. Vi spiste forøvrig lunch i kantina etter skolen, bean burrito. Helt ok.
På kvelden dro Jennie, Aryelle og jeg til Target. Jeg fikk kjøpt meg shampoo og balsam, mens de andre ikke kjøpte noe. Vi prøvde på masse forskjellige klær da. Utrolig gøy å bare prøve på mange forskjellige plagg uten å kjøpe!

På lørdag leste jeg boka mi hele dagen. Litt før klokken 18 skulle Amber komme å hente meg siden vi skulle til Bluffs og spise middag sammen. Vel, litt før klokken 18 ringer hun og sier at bilen hennes har daua. Hahahaha. Jada, så etter mye om å men, fikk vertsfaren min taua hennes bil til et verksted i Mitchell, hennes far lånte oss hans foreldres bil, vi kjørte først til hans foreldre, spiste peanutbutter cookies, så dro vi til Mitchell - i Amber's besteforeldres van - hentet far og Amber's bror - siden Amber's fars Jeep var hos hans foreldres hus. Haha Herregud for en historie. Enda på visa var at vi fikk lånt Amber's mors Bonneville, en gammal bil. Haha. Vi kjørte til Wonderful House som har verdens beste kinamat. Så møtte vi Kodie, og råna rundt i hennes Pontiac Firebird :D Sykt rå bil! BILDE
Siden innetiden min er tragiske 22.00 - selv i helgene- så måtte vi forlate Bluffs rundt 21.45.
Men det var en særdeles koselig kveld :D
Leste i boka mi før jeg la meg.

Søndag - idag våkna jeg 07.45, tok en dusj og var klar for kirka. Skulle hjelpe Jennie i nursery som er plassen hvor alle småkidsa samles når de voksne er i kirken.
Gudstjenesten tok 1 time lengre tid i dag, pga en drama klubb opptrådde. Så den tok nesten 2,5 time totalt. Latterlig.
En tur innom Walgreens og QuickStop og Walmart (for jeg fikk bytta inn ødelagte øretelefoner) før vi dro hjem. Vel hjemme - så rydda jeg rommet mitt, og litt sånn før vi dro til Aryelles hus, hadde sørstats mat (Aryelle og moren hennes flyttet hit i fjor sommer fra Kentucky) og virgin margaritas! Drit godt =)

Hjemme i kveld har vi sett på blandingsvalpene til naboen (border collie og labrador - labracollie?), rydda rommet til Jennie og sett på bilrace. Koselig helg.

Og ja, dere er fortsatt latterlig dårlige til å kommentere bloggen min. Jeg skammer meg dypt og inderlig på deres vegne at jeg har fått 6 kommentarer på bloggen min til nå i år.

Takk for meg - nå skal jeg lese om hvordan religion og vitenskap går hånd i hånd i "Angels&Demons".
Dan Brown er et geni.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en fin helg =)

    Brudern

    SvarSlett
  2. ja her er det best å skrive litt ,vi har hatt et nydelig vær så vi har har vært på arnevik både lørdag og søndag og grillet pølser,,jeg har vasket huset så nå er det klart for en ny sesong,noe vi ser frem til,,tenk at det er bare litt over 3 uker til du er hemme noe vi ser frem mot,,,,,ha det fint så lenge klem fra tante.....

    SvarSlett