Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

tirsdag, april 14, 2009

Kimball Track Meet

Blir et sykt kort innlegg nå, for jeg har bare lyst å hoppe i seng, men skal gi dere en liten oppdatering på dagens track meet da.

Friidretsstevne idag var i Kimball, årets første for min del, siden jeg ikke deltok på det aller første i Ogallala siden jeg var i Chadron. Men klokken 13.45 idag gikk vi ombord i den gule fine skolebussen med de alt for harde setene, og satte kursen sørover i litt over en time, og vi ankom Kimball, helt på grensa til Colorado.
Jeg var blitt satt opp på diskos og jeg kasta 55'3,5''. Ikke mitt beste, jeg kasta 62'5'' på trening i går. Men forholdene tatt i betraktning var det jo ikke så galt. Mitt aller første stevne med diskos forresten.
Jeg ble ikke blant topp 6 som får medalje men jeg var beste jente fra skolen min, Mitchell, det er jo litt kult =)

Møtte Jessica som er fra Sverige etter at jeg var ferdig med å konkurrere. Hun er fra samme organisasjon som meg - STS. Hun er utvekslingsstudent i Kimball, det var hyggelig å møte henne =)
Traff også områderepresentanten min som bor i Kimball, så det var jo et koselig lite møte med utvekslingsfolk.
Vi dro fra Kimball ca klokken 21.00 og var hjemme i Mitchell rundt klokken 22.00. Nå er jeg hjemme, har skifta til pysj. Dusj tar jeg i morra tidlig, orker ikke det nå gitt.

Natta =)

1 kommentar:

  1. Woh, I love utvekslignsstudenter YAY! .. ;b
    Cec - you know who

    SvarSlett