Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

søndag, april 12, 2009

Glad Påsk'

Påska svikter aldri, og la turen innom western Nebraska denne helga.
Det har blitt feiret med råning i Scottsbluff (hahaha), gjemt seg for State Patrol og generelt bare spist junk.
En ting som er sykt bra med USA, er at det ikke er statskirke her (selv om man noen ganger skulle tro det) - er at postkontoret er oppe på Påskeaften :D Dermed fikk jeg Freia Melkesjokolade og Påske Marsipan i posten i går. Det var herlig.


Så glad blir man da.


Ellers for tiden gjør den nye schlaaageren til Lady GaGa - "Poker Face" meg glad til sinns. For tiden har jeg det sykt ållreit her, og har ikke lyst til å komme hjem til Norge. Derfor teller jeg kun ned dagene til mamma, pappa og Håkon kommer, som pr. 12.april 2009 er 18 dager unna. Jeg pisser nesten i buksa av glede. hurra.

Men som sagt, jeg vil ikke hjem akkurat nå. Er hverken klar for det nå, og tviler sterkt på at jeg kommer til å være klar for det når den tid kommer - 14.mai 2009.

Svensk techno - á la Basshunter og Kobojsarna får meg til å føle meg "hjemme" på harrytur til Svinesund. Selv om jeg er rimelig langt unna påskefyll i Skandinavia.
Jeg har de siste dagene måttet forsvare alkohollovgivningen til vertsfamilien min som ikke akkurat er storforbrukere av alkohol. Det kan være litt vanskelig for dem å skjønne seg på Norges fantastiske alkoholpolitikk som ikke gjør konsumerne til syndere - men heller providerne som er det største problemet. Amerikanere er trangsynte og ser ikke tankegangen til sosialistiske Norge.

Mer om mitt syn på amerikanere og alkohol senere.
Det er straks leggetid. I morgen er det ei skole. Men har friidrettstrening klokken 15.00.
Karen spurte meg i en kommentar på et av mine forrige innlegg om treningen er bra - og ja, det er den. Vi løper en del, og jeg føler treninga er skikkelig bra. Det at jeg trener i 1200 m.o.h hjelper jo også en goood del - høydetrening er bra :D



Prom er forøvrig 25.april og jeg har ingen date. Jeg skal prøve å finne meg en date på eBay i morgen tror jeg.
Ah, Amerika, du gamla, du fria. Landet med ingen begrensninger. Jeg håper jeg finner daten min på eBay - jeg er ikke klar for å betale et halvt års medlemsskap på match.com.

Túdels.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar