Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

torsdag, mai 14, 2009

På vei hjem!

Det er ikke til å tro - men nå er jeg altså på vei hjem til Norge!
Sitter for øyeblikket på flyplassen i Denver.
Flyturen fra Scottsbluff gikk fint, var en del turbulens som rister godt i den lille 1900D'en, men ellers bra. Hadde sete 9C - vindu :D

Det er 3 timer til Chicago flighten min drar av gårde. I mellomtiden sitter jeg på et uidentifisert sted i B concoursen i Denver International Airport. Her kommer jeg nok til å befinne meg i en liten stund til, før jeg finner ut av at jeg burde suse rundt og ta bilder av United maskiner i diverse farger og størrelser.

Nye oppdateringer kan komme plutselig :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar