Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

mandag, mai 11, 2009

Graduation

Ja, da var det vel på tide å skrive et lite innlegg om graduation innimellom all pakkingen.
I forkant av graduation som var på lørdag (9.mai) hadde vi ryddet huset, laget kaker, mint, mat og sånne ting. Da dagen kom, var det kun å hente en kake på walmart, og gjøre seg klar.
Vi møtte i auditoriumet klokken 1, for å ha opptelling, blomsterutdelelse, ta gruppebilde og sånt.
Da klokken nærmet seg 2 gikk vi ut i the foyer, og gjorde oss klare for innmars til en stappfullt gymsal (jeg tipper det var minst 1500 mennesker der)


Meg under innmarsjen. Jenta bak meg er den andre utvekslingsstudenten, Sophie Lebahn fra Deutchland.

Etter noen taler fra the Valedictorian Trevor Mahoney og Salutatorian Mitch Serres, var det tid for utdeling av high school diploma.


Jeg mottar mitt high school diploma fra presidenten av Mitchell Public Schools School Board, Doug Keener (jeg tror det er faren til Michelle)

Da rektor for Mitchell Sr./Jr. High School annonserte "Class of 2009" ble klassesangen vår spilt - Drive by Incubus.

Vi delte da ut blomstene våre til foreldre. Da det var gjort sprayet vi silly string på hverandre, kastet en badeball rundt, og til slutt - kastet the caps opp i luften!



Så var det prosessjon ut, og klemme på alle de fine vennene mine her.
Vi dro deretter hjem, hvor vi spiste kaker, jeg fikk gaver og sånt. Fikk litt penger, et maleri som kusina til vertsmor har laget - utrolig vakkert - og litt sånne ting. Her kommer bilder fra the reception.


Meg og kakebordet


Kodie og meg


Min helt normale venn Amber og meg. Dette bildet hadde i grunn potensiale til å bli et pent bilde, men akk...


Mersades / Saides - pe@ce out!


Michelle :-)


Saides og meg


Ja, jeg ser naken ut. Dette er da maleriet innpakket i Cornhuskers papir :D


Se så utrolig vakkert :D Himmelen er typisk Nebraska - solnedgangene her er helt fantastiske. Kommer til å savne de noe enormt!


Lang historie bak denne gaven fra min vertsfamilie. Men den første vertsfamilien min beskyldte meg for å stjele deres pink apron (rosa forklé) da jeg flyttet ut før jul. Siden den gangen har vi tulla mye med det, og nå fikk jeg mitt eget apron med navnet mitt og det hele :D Beste gaven min - garantert :D

Vertsmor og jeg dro til the receptions jeg var invitert til (+ Justin's, siden vi kjørte feil haha) - Elisa's og Kylee's. Det var en kjempe flott dag.
På kvelden dro Jennie, Hunter, Tanner, Richie og jeg til Applebee's og spiste steik! Flott avslutning på en konge dag!

Runda av dagen på soveromme til Jennie hvor vi så på Borat! Haha.

Igår søndag pakket jeg en koffert, så den er klar til å dra nå, vasker tøy og sånt i dag, og finner ut av hva jeg skal ha med meg til Norge nå, og hva som må vente til juli..
Skal på lunch med Kylee senere idag. Blir koselig :)

3 dager til hjemreise. Kan ikke fatte det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar