Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

torsdag, mai 07, 2009

Oppklaring

Vel, jeg skrev jo i går at det er en uke til jeg drar. Når sant skal sies så er det i dag akkurat 7 dager - eller 1 uke, til jeg drar hjem. Sykt.

Idag har vertsmor og jeg ordnet med ting og tang til graduation, som f.eks tallerkner, duk og sånt. Mye som skal på plass før festlighetene starter til lørdag.
Var på track practice klokken 4, og vi løp bare 4 runder (1600m - 1 mile) så det var jo lett.
Etter det dro Jennie, Hunter og jeg til byen på kjøpesenteret og loka rundt der i 2 timer.
Jeg fikk kjøpt litt Nebraska-gaver til familie i Norge osv. Shot glass med Nebraska Cornhuskers kan da ikke slå feil.
Dro på McCafé etter det, og jeg fikk en hot chocolate. Det smakte godt selv om det var over 25 grader her idag, men litt vind.

I morra har jeg siste track meet med Mitchell tigers på brystet i Bayard.
Vi drar fra skolen klokken 0700 så det blir en tidlig start på helgen. Søndag, mandag, tirsdag og onsdag kan jeg sove lenge da =)
Eller vi får se hvor lenge jeg gidder å sove - hadde planer om å begynne tidsomstillingen til mandag. Dvs gå til sengs i 19.-20.tiden, og våkne 03.00 på tirsdag. Deretter tidlig i sengs og tidlig opp. Håper å redusere jet laget siden jeg tross alt skal gå i barnetoget i Arendal 17.mai!

Me snakkes


Je kjører traktor je - bildet er tatt i Alliance, NE forrige søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar