Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

onsdag, mai 06, 2009

EN UKE

Ka faen. Hvor er de siste månedene med snørr og tårer blitt av? Hjemlengselen har dabbet av, og jeg er ikke klar for å forlate Nebraska. Hva har skjedd med meg?
Har jeg gitt opp kampen mot hjemlengselen, og latt USA-delen av meg seire?
Den ene halvdelen av meg, dvs hjertet mitt - vil være her i USA.
My sane side - hue - vil hjem til Norge med en eneste gang.
Men er jeg klar for det?

Den siste måneden har på mange måter vært den beste måneden i dette året. Jeg har blitt kjent med vennene mine på en ny måte. Litt vanskelig å forklare kanskje, men jeg er blitt mye nærere med de fleste vennene mine, noe som jo gjør det jævlig å reise fra dem.
Det hjelper ikke så mye nå at jeg kommer tilbake hit i juli - for jeg har bare lyst til å være med mine venner - de gode, snille vennene mine her - hele tiden.

Jeg har bare ikke lyst til å dra herifra. Hvorfor valgte jeg ikke å bare være her ut visumperioden min, som vil si til 1.juli? Arendal is still Arendal, ikke noe nytt som jeg har hørt om. 2 måneder ekstra hadde bare vært helt utrolig godt nå.
Samtidig skal det bli så sykt digg å flytte inn i nytt, svært hus midt i sørlandsskjergården. Jeg savner mamma og pappa og brødrene mine og bikkja mi noe helt sykt. Men vet du hva? Jeg tror jeg hadde klart meg fint 2 måneder til uten dem :o Nesten litt slemt å si, men ey, det er slik jeg har det i dag.
Hvem vet, følelsene mine kan kanskje være endret til i morgen? Tomorrow only knows...

Idag har jeg sovet leenge - er så digg med sommerferie :D Spiste egg og skinke sandwich til frokost, var på pc'en, lekte med pugg'en Maya og schnauzeren Molly ute i det nydelige været. Vi hadde omtrent 25C idag, og null vind! Herlig. Så spiste jeg lunch, og satte meg ute i solen og sola meg i en liten time. Skiftet, og så kom Jennie og hentet meg og vi dro til skolen hvor vi hadde track practice.
Var alene hjemme hele dagen, så det var digg. Litt kjedelig kanskje, menmen. Jeg fikk da tiden til å gå hehe.

Men som sagt - jeg har ikke noe lyst til å reise tilbake til Norge nå. Ingen drikkealder eller senere curfew frister svært lite når jeg har så gode venner her i Nebraska.
Men selvfølgelig, de beste vennene har jeg fortsatt i Norge :-) Hihi





Nattaaa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar