Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

tirsdag, mai 05, 2009

Honors Night og 9 - det hellige tallet idag

Ikveld var det honors night, som var en samling i auditoriumet på skolen hvor lærere delte ut awards, og hvor seniorene satt på scena med sine gowns og så kule ut.
Vi hadde også fremvisning av senior videoen som Elisa har jobbet med den siste tiden, og har gjort en kjempe bra jobb med!

Jeg fikk awards i:


Español I


f.v: Cecilie Larsen, Gracie Partminter, Cady Cross, Cortney Immel, Michelle Keener


Outstanding Student in Government


f.v: Mr Yauney, Zach Bell, Cecilie Larsen, Shirah Reyher


High School Quiz Bowl


f.v: Zach Bell, Emory Dye, Graham Steele, Trevor Mahoney, Mitch Serres, Aryelle Young, Taylor James, Matt Baker, Cecilie Larsen, Tanner Rien

Kjempe gøy å få slike priser, som virkelig verdsetter arbeidet studentene legger ned i løpet av året.
Jeg og Sophie (tyskern) hadde hver vår lille tale, og det gikk så fint atte! =)

Holder på å ordne masse med graduation som er til lørdag! Gleder meg kjempe masse til det.

9 måneder siden jeg kom - 9 dager til jeg drar.

2 kommentarer:

  1. gratulerer cecilie vi er kjempestolt av deg.husk å ta mange bilder de siste dagene.lykke til med lørdagen og festen din!klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Har fulgt med på bloggen din hele tiden, er morsomt å se hvordan livet ditt har forrandret seg der, selv om jeg ikke har vært så flink å komentere.

    www.sigrrrrun.blogg.no

    SvarSlett