Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

fredag, mai 01, 2009

Sommerferie

Idag startet min 4 måneder lange sommerferie. Hurra.
Har akkurat vært på tacomiddag hos tante og kusiner.
Skal legge meg nå.
Har track meet i Chadron, NE i morgen, og the field events starter klokken 09.00 - og siden det tar to timer å komme seg dit må vi dra fra skolen klokken 06.00. Herlig start på ferien dere.
Må stå opp litt før klokken 5. Herregud. Ønsk meg lykke til a.
Er visst meldt øs pøs regnvær også. Herlig maidag du.

Forresten, har et lite spørsmål til dere. Er det idiotisk av meg å godta at innetiden min i helgene er klokken 22? Jeg mener, jeg er da nesten 18 år... :(
Føler meg sosialt avlivet.

Natta.

Jeg hadde forøvrig en jævlig edru natt til 1.mai. Men det skal jeg nok klare å ta igjen. LOLz.

1 kommentar:

  1. Innetid klokka 22 i helgene var ikke akkurat noe å skryte av nei... Er det bare du som har det så strengt eller er det vanlig i USA?

    SvarSlett