Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

onsdag, april 29, 2009

Opplysningstiden

Jeg har nå innsett at jeg er en sykt dårlig blogger. Det får dere leve med i to uker til. Da stopper nemlig bloggingen min - og jeg reiser hjem til fedrelandet :D

Den siste uken har vært siste uken på skolen før sommerferie. I morgen er siste skoledag dette skoleåret. Jeg kan ikke si annet enn at jeg virkelig ser frem til 4 måneders sommerferie.

På søndag var det kirke, og så dro vi til Alliance til ranchen til foreldrene til Amy og jobbet der med et gjerde og litt sånt. Jeg kjørte traktor - for første gang i mitt liv. Det var utrolig artig. Fikk også kjørt en Ford F 350 Heavy Duty pick up! Utrolig gøy! Den var automatgira så kvela ikke motoren eller noe. Om jeg skal si det selv var jeg ganske flink =)

Vi hadde track meet på tirsdag, og jeg gjorde 73ft 7 inches i disc som er ny pers med 10 feet. Jeg fortsetter å forbedre meg hvert meet noe jeg er skikkelig stolt over.

Jeg har levert ut invitasjoner til graduation og the reception denne uken. Har invitert familie, lærere og venner - Katy, Amber, Kodie, Michelle, Kristen, Cortney, Kylee, Elisa og Lakin. Gleder meg til 9.mai og graduation!

Idag hjalp track jentene til med elementary track meet, og jeg hjalp til med kick ball. Ble litt brun også, etter omtrent 5 timer i sola. Skikkelig artig og sosialt =) Alle jentene på laget kommer godt overens og det er lite drama, noe jeg synes er bra.
Kjempe gøy å se alle småungene drive med track også =)

Mr Yauney nevnte forresten noe med American Government og Honors Night som er 5.mai, og han nevnte at jeg var honors student i Gov! Lurer på om jeg er honors i andre fag også.

Nei, på tide å hoppe til sengs. Siste skoledag i morgen som sagt - blir jo trist også. Må vel ha med kameraet mitt og ta litt bilder. Det har jeg ikke vært noe flink til dette året haha.
På fredag må vi på skolen fra 07.00-07.50 for å sjekke ut med lærere osv (kun seniors som får fri fra og med 1.mai) og så er det graduation practice klokken 08.00.

Gleder meg :D

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar