Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

tirsdag, februar 10, 2009

Blue Hawaii

Ville bare nevne at i morra tidlig Mountain Time drar jeg til Hawaii! Lander på Honolulu 19.57 lokal tid, noe som vil si 07.57 norsk tid. Tidsforskjell er herlig dere.

Men ja, jeg sjekka inn på UA sine hjemmesider i ettermiddag, og fikk en gledelig overraskelse. Jeg var blitt oppgradert til Eco+ fra SFO til HNL pga stappfullt Ecokabin! Sånt sier man ikke neitakk til. Har fått sete 13D på UAs 767-300ER. Fra DEN til SFO er det en 757-200 som skal til pers, og jeg valgte det eneste ledige vindussete - 34A, bakerste rad, men det får gå, er jo kun en liten svipptur (2,5 time)

Kjøpte meg camcorder idag, så skal filme på Hawaii også, i tillegg til å ta bilder!

Vi snakkes =)

Jeg ønsker meg selv en god tur.

Natta.

Ja, koffertene er forøvrig pakket og klare!

2 kommentarer:

  1. God tur! : )
    -Brothern

    SvarSlett
  2. håper du får en uforglemmelig tur.bade sol og iskrem klem fra mamma og god tur

    SvarSlett