Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

mandag, mars 09, 2009

Denver, Musikal & Friidrett

På tirsdag var jeg i Denver. Vertssøster dro til Washington DC på leadership conferance, og selvfølgelig måtte storesøster være med å si bajbaj for 6 dager :D Da vi kom til Denver International Airport, fikk vertsmor og jeg lov å være med henne til gate'n, noe som jeg selvfølgelig var i ekstase over. Fikk nesten ta på en T7 i nytt UA-livery :D Fikk filma litt, glemte speilrefleksen, men hadde videokameraet mitt med så fikk jo dokumentert hendelsen på en bra måte. Da vi skulle tilbake til terminalen fra B-concoursen, stoppa vi i A-concoursen, og labba over terminal-brua, hvor Frontier fly dreiv å taxa ut og inn, rett under meg! Sykt rå opplevelse! :D

I går henta vi vertssøster i Denver, men siden flyet hennes ikke landa før i 19-tiden, brukte vi dagen på shopping i Loveland på et uteshoppingområdet som heter Centerra. Jeg fikk kjøpt meg nye sko, litt klær og parfyme :-)

Holder på med musical på skolen nå, jeg er student director. Det er gøy å være innvolvert i det. Vi har øvelse 19-21, mandag, tirsdag og onsdag.
Idag startet track&field (friidrett) conditioning, og vi løp som gale. Siden jeg er senior, er jeg blitt gruppeleder i en av gruppene for oppvarminga! Coach Klein er en sykt ålreit dame, og veldig samarbeidsvillig og flink. Vi løp i 20 minutter, så kondisjonen skal det nok bli fart på etterhvert.
Vi har trening hver dag etter skolen fra 16.00-17.30, så rekker å komme hjemom etter trening for å dusje, før jeg har musical. Ser ut som jeg er ganske fullbooka til jeg reiser hjem - plutselig. Nest siste helgen i mars reiser vi forresten tilbake til Denver, 3. gangen på 3 uker, da skal vi være i Denver en hel helg, dra til Denver Zoo, se Bronco's hjemmebane, og sikkert litt mer. Denver kalles "mile high city" siden den ligger 1609 m.o.h (1 mile). Utrolig vakker by igrunn, med prærien på østsiden og the Rocky Mountains på vestsiden!

Vel, på tide å komme seg i sengs nå =)
Vi stilte forøvrig klokka i går, jeg veit at dere i Norge ikke stiller den før senere, så enn så lenge er det "bare" 7 timers forskjell til Norge fra Nebraska :-)

Natta!


Ps. 51 dager til mamma og pappa og Håkon kommer sånn ca :-) Blir godt å se dem igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar