Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

mandag, mars 23, 2009

En helg 1609.344 m.o.h

Jeg har vært i Denver denne helgen. Tredje gangen i marsmåned faktisk, men denne gangen har vi vært der hele helgen. Vi kjørte dit fredag etter track practice, som betød rundt 17.30, og satte snuten sørover. Vi stoppa i Cheyenne, WY for å få oss en liten matbit, før vi fortsatte sydover på Interstate 25 til Denver. Vi kom til hotellet vårt rundt klokken 21, og da var egentlig alle klare for å komme seg i seng :D Candlewood Suites plasserte oss i en suite, så vi hadde et rom med kjøkken og stue, og to soverom, den ene med en queen size seng og bad, det andre rommet med en king size seng og en queen size seng og bad. Jennie og jeg kapra selvfølgelig king size'n :D

På lørdagen kom vi oss opp tidlig, og kjørte til Wings over the Rockies, som er et FLYMUSEUM :D:D Oh, det var utrolig artig der. Masse krigsveteranfly og jagerfly. Jeg likte det museumet veldig godt. De hadde også en NASA utstilling der.


Meg foran en McDonnel F-101B Voodoo - favorittflyet mitt av de som var på utstillingen

Etter at vi var ferdige på flymuseumet dro vi til Casa Bonita som er en resturant i Denver som serverer mexikansk mat. Maten er kanskje ikke i verdensklasse, men underholdningen de har der er veldig artig =)



Etter lunch dro vi tilbake til hotellet og slappa av en stund, før vi dro på shopping på et kjøpesenter som heter Colorado Mills. Utrolig svært kjøpesenter, vi kom oss ikke rundt det hele på 3 timer engang :D
Fikk kjøpt bursdagsgave til vertsmor som hadde bursdag søndag, og litt treningsklær til track på SportsAuthority.
Fikk meg dagens Starbucks og innom en tur på SuperTarget før vi dro tilbake til hotellet igjen.

På søndagen gav vi gavene til vertsmor - Jennie og jeg hadde kjøpt hånd- og fotkrem til henne noe hun ble glad for :D
Så pakka vi, dro til Loveland og spiste lunch på Quiznos Subs i Centerra, og kjørte til Alliance til vertsmors foreldre for bursdagsmiddag. Det var tacosalat. Hele familien her er så hyggelige og morsomme og jeg føler meg veldig velkommen. Bestefar tuller alltid med meg haha. Morsomt =) De har kuer og hester og bikkjer og katter, og jeg liker meg godt på gården deres.

I 19.30-tiden satte vi kursen hjemover, og litt før klokken 21 var vi hjemme etter en herlig helg. Da var det bare å komme seg i seng for alle var stuptrøtte!

Søndag og hele helgen har hatt temperaturer godt over 20 grader, mens i dag våkna jeg opp til - først; lyn, torden og regn, deretter haggel, deretter snø. Da vi kom på skolen begynte vinden å blåse - vinden nærmer seg 70 km/t i kastene. Får vite at vi slutter klokken 13 på skolen. Det var godt. Visibility på veien hjem var omtrent lik 0, kunne kanskje max se 10 meter foran bilen! Skumle greier.

Godt å få slappa av litt idag da, ikke noe track practice, heller ikke play practice!

Håper alle sammen har det bra, om du er utvekslingsstudent selv, venn av meg, familie av meg eller rett og slett bare en tilfeldig person innom bloggen min!
Har vært sløv med blogginga i det siste, men begynner nå å se frem til å komme hjem. Men aller først er det mye som skal skje - hver helg i april er så og si fullbooka, og om litt over 5 uker kommer mamma og pappa og Håkon!

Snakkes :-)

1 kommentar: