Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

fredag, mars 27, 2009

Eg hatar deg, Nordea

På mandag slutta vi klokken 13.00 på skolen, fordi det var snøstorm. Dagen i forveien - altså søndag - var det 75F - nesten 24C. Utrolig. Men ja, på veien hjem fra skolen var sikten på veien lik 0. Vi så kanskje 5-8 meter foran bilen, utrolig skummelt. Det snødde og blåste og var skikkelig ufyselig. Tirsdag var skolen stengt, drittvær nok en gang. På onsdag dro vi til Bridgeport for det var WTC (Western Trails Conference) som er et slags regionsmesterskap - i QuizBowl! Jeg fikk ikke spille, men jeg kunne faktisk en del av spørsmålene som de som spilte for Mitchell ikke kunne. Vi endte opp på 3.plass - 1.plass fikk Bridgeport med en sykt smart lagkaptein, 2.plass gikk til Kimball.
Etter WTC dro vi til DairyQueen i Bluffs. Da jeg skulle betale - funka ikke kortet. Fikk ringt pappa og informert han som ståa. Det viser seg nå at Visa-kortet mitt er blitt avmagnetisert! Herre min hatt. Ja, men sånn uansett så tar det visst 3-4 uker for meg å få et nytt et i posten, og som dere kanskje vet, er 3-4 uker slutten av aprilmåned, som betyr straks hjemreise for meg. Følte ikke helt for å leve på $6 resten av året..
Fikk idag uansett tatt ut penger inne i banken, manuelt - så helt krise er det da ikke nå - heldigvis =)

Etter DQ dro vi tilbake til skolen, og vi svingte akkurat inn på parkeringsplassen før klokka ringte ut for dagen. Da gjaldt det bare å få skifta til treningstøy og begynne dagens track practice. Det var innendørs, så vi fikk ikke kjent kulda på kroppen! :( Uansett, trackpractice og musical practice var scheduled samtidig, så jeg blei med kun på oppvarminga - og dro deretter til musical practice i auditoriumet. =)

På torsdagen var det skole igjen - ikke mye å si om det.

Idag, fredag hadde vi tech-rehersal i musical, som bestod av lyssetting og strikes av scener osv. Ganske spennende, og jeg gleder meg til premieren neste helg!

Ikveld har vi hatt filmkveld, vi har sett "Amusement" som er en sykt creepy skrekkfilm for oss som hater klovner (spesielt den drepende sorten klovner) og "Rolemodels" som var en utrolig morsom film, sammen med Jennie, Hunter og Aryelle :-)
Morgendagens trackmeet i Kimball er blitt postponed til April 14, så blir en relativt slækk helg - kirke på søndag, og resten chilling =)

Ha en god helg folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar