Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

fredag, april 10, 2009

Good Friday

Påskeferien til Mitchell High School er ekstremt kort. Vi har fri langfredag og 2.påskedag.
Men jeg skal jo egentlig ikke klage, siden det er bare 3 uker igjen til jeg får sommerferie :D

Påsken til nå (det vil si skjærtorsdag etter skolen og langfredag frem til nå - 15.00) - har bestått av sugar cookies, iste og musikk. Både i selvspillende form, og i mp3-format. Livet er herlig :D

Det er ikke så mye mer å skrive om, egentlig, enn at vi har årets første (forhåpentligvis) friidrettsstevne til tirsdag i Kimball, hvor en svensk jente er utvekslingsstudent, så faren for at jeg treffer på henne og får snakka litt norsk igjen er overhengende stor.

Ser dårlig ut for lammestek på langfredag eller når vi enn pleier å ete det i påsken. Men det skal nok gå greit for det om.

Bare 20 dager til mamma, pappa og Håkon kommer :D Glær mæ!

1 kommentar:

  1. Hei Cecilie!
    Tenkte jeg kunne komme med et spørmål til bloggen din :) Du har skrevet noe om friidrettstrening... Er det "god" trening? virker som du trener ganske mye med trening hver dag etter skolen. Blir kanskje med å løpe med meg når du kommer hjem da ;)
    PS. kan du gjette hvem som skal ta seilflysertifikatet? *hint,hint*
    - Karen

    SvarSlett