Om Cecilie

Bildet mitt
Scottsbluff, Nebraska, United States
Utvekslingsstudent i Mitchell, Nebraska 08/09 med organisasjonen STS Foundation.

onsdag, april 08, 2009

No he can't read my poker face

Tusen takk for å være så sløve med å kommentere bloggen min. Føler som jeg snakker til en vegg innimellom. Det er nok derfor litt av lysten på å blogge sakte men sikkert forsvinner nå.

Menmen, hvis det er noen der ute som leser hva jeg skriver hadde det jo vært koselig med litt tilbakemelding. Jeg har fått 4 kommentarer siden 8.februar. Ganske trist. Jeg skriver jo forgjeves.

Uansett, nå har jeg akkurat gjort ferdig øvingen for government testen jeg har i morgen. I morgen var det også meningen vi skulle ha friidrettsstevne, men det er blitt flytta til tirsdag pga uvær. Årets 3 første stevner er blitt flytta pga uvær. Seriøst, hvorfor dro jeg ikke til Florida eller et annet sted hvor de ikke har snøstormer midt på våren, omringet av enkelte dager med solsteike og varmegrader, og tordenvær. Jeg er lei.

Våren er på mange måter favorittårstiden min. Lukten av snøen som smelter, lyden av fuglene som kvitrer - det er så herlig. Jeg tror faktisk jeg liker våren bedre enn sommeren. Det føles så godt å ha på seg en tynn jakke om morgenen, mens på ettermiddagen steiker sola, og det er på med shorts og t-shirt.
Derfor er det skikkelig nedtur for meg å våkne opp til snøstorm 2 ganger i uka, med litt lyn og torden og sånn innimellom. Seriøst, været her i Nebraska stinker.

Som jeg har sagt til noen før - hadde det i dag vært 8 måneder igjen av utvekslingsåret, hadde jeg brutt. For det skal bli utrolig deilig å komme hjem nå, samtidig som jeg kommer til å savne alle vennene mine her noe helt sykt. Gleder meg ikke i det hele tatt til å si hadet om en drøy måned. Det kommer til å bli helt fælt. Men samtidig gleder jeg meg så til å flytte inn i nytt hus på Arnevik, treffe familie og venner igjen.

Påsken står for tur nå, men kan ikke si jeg har helt påskefølelsen. Lite med appelsiner smørt inn i ski-klister eller lammelår med RØDVINssaus (min familie her er helt avholds).
Men påsken er vel egentlig ingenting i forhold til hva jeg kom meg gjennom i desember, for å sette ting litt i perspektiv.

Ah. Det er så mye jeg har lyst til å fortelle. Men vet du hva? Hvis du - ja du ja - ikke begynner å kommentere innlegg så tror jeg at jeg bare gir opp hele blogginga, og heller svarer kun på e-mail eller meldinger.

NATTA.

1 kommentar:

  1. Jeg har lest bloggen din siden du begynte (A) jeg bare suger med og komentere.. Fortsett og blogg ! du er kjempeflink, og det er intressant og høre om utvekslingsåret ditt! lange fine innlegg.

    SvarSlett